Ukeleles

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

1-10 of 70

Foto-tabel Lijst

Van hoog naar laag sorteren
  1.   Smiley Ukelele

    Neem deze Smiley mee naar een feestje - van deze ukelele wordt iedereen vrolijk..En een hoes zit er óók al bij!

    Meer info
    € 35,00

  2.  MR1 - blauw

    Leuke beginners ukelele met goede stemmechanieken.

    Prijs inclusief opbegrhoes

    Meer info
    € 29,95

  3.  MR1 - groen

    Leuke beginners sopraan ukelele met goede stemmechanieken.
    Prijs inclusief opberghoes.

    Meer info
    € 29,95

  4.  MR1 - paars

    Leuke beginners sopraan ukelele met goede stemmechanieken.
    Prijs inclusief opberghoes.

    Meer info
    € 29,95

  5.  MR1 - rood

    Leuke beginners sopraan ukelele met goede stemmechanieken.
    Prijs inclusief opberghoes.

    Meer info
    € 29,95

  6.  MR1 - zwart

    Leuke beginners sopraan ukelele met goede stemmechanieken.
    Prijs inclusief opberghoes.

    Meer info
    € 29,95

  7.  MR1- Oranje
    Leuke beginners ukelele met goede stemmechanieken. Prijs inclusief opberghoes Meer info
    € 29,95

  8.  Ukulele - Beginning

    Zeer uitgebreide ukelelemethode + instructie DVD, perfect voor de beginners of gitaristen die hun horizon willen verbreden. Je vindt in dit boek een veelheid aan stijlen: rock, blues, Hawaiiaans, fingerstyle en meer. Akkoorden, slagjes, tokkelen, elementaire muziektheorie worden aan de hand van deze stijlen stap voor stap uitgelegd. Daarnaast leer je hoe je kunt improviseren op de uke!

    Notatie in notenschrift + TB

    Meer info
    € 35,00

  9.  Ukulele - Intermediate
    Zeer uitgebreide ukelele methode + instructie DVD, voor de gevorderde ukelele speler. In dit boek wordt alles een stukje complexer dan in 'Beginning': de slagtechnieken zijn ritmisch uitdagender, de akkoorden en melodielijnen veel gevarieerder, en er wordt ingezoomd op 'groove' en 'swing'. Improviseren op pentatonische ladders, melodie & akkoorden samenvoegen en nieuwe linkerhand-technieken komen aan bod. Je leert kortom de volledige muzikale potentie van de ukelele kennen! Notatie in notenschrift + TAB. Meer info
    € 26,50

  10.  Ukulele - Mastering
    Ook bij dit laatste deel van deze uitstekende serie instructieboeken voor ukelele is een DVD bijgevoegd met ruim 2 uur oefenmateriaal. Veel aandacht voor arrangeren van akkoord-melodiewerk over de gehele hals. Verder techniek oefeningen, aanslag techniek, toonladders en arpeggio's in diverse muziekstijlen, van jazz en ragtime tot flamenco.
    Alle notatie in notenschrift en TAB. Meer info
    € 27,20

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5